20 Aralık 2011 Salı

size günlerimi anlatmam gerekirse, buraya hiçbir şey yazmamak en doğrusu olacaktır.
ama yok, öyle de geçmiyor vakit.

sıkıldığımda mallaşırım,
hiçbir şey yapmadığımda sıkılırım.
hep aynı şeyi yaptığımda da mallaşırım.

sıkılmak sık olan şeylerle alakalı demiştim ya, evet.
sıklıkla hiçbir şey yapmıyorum. kesmeşeker yeni albüm çıkartmasa dünya dönmezdi sanırım benim için. atlar dönmezdi.

güzel albüm olmuş. altar dönmedi, eyersiz atları hatırlatıyor.
sonra eğersiz sevdiğimi hatırlıyorum, kısır döngü.

her neyse bırakalım şimdi bu konuları da, perşembe doğum günüm ve hediye olarak çocuklar halı saha maçı ayarlamış, amına koyayım insan başka şeyler hayal ediyor.
doğum günü partisi diye bir şey var dünyada ama biz o ihtimali henüz göremedik.

geçen yıl da doğum günümde kendime hediye olarak akşama kadar uyku izni vermiştim. şimdi ki daha da boktan çıktı. bol bol uyuyayım da zaman geçsin, sonra sen önümden geç,
başım dönsün, sen dönme.
ve ben, geceleri çamaşırlardan korkmaya devam edeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder