24 Haziran 2010 Perşembe

Eski sevgilim Amerika'dan İstanbul'a döndü. Ben onu görmemek adına dışarı bile çıkmıyorum. Aşık olacağımdan değil, artık yeni bir şeyler olsun diye.
bir yıl oldu, bir yıl boyunca sadece uyudum ve bu süreçte saçım uzadı. bu koca bir yılın bana getirisi bir kilo gür saç ve müzik.

Dışarı çıkmadım mı? çıktım. ama pek bir şey hissetmedim.
tek başıma bir cafeye gittim. Oturdum müzik dinledim, kahvemi içtim. Daha sonra, sinamalara gittim tek başıma. Hiç iyi gelmedi, daha da kötü oldu her şey.
yalnızlık bunalımına girdim, bir süre kimseye aşık olamadım, sevemedim, hoşlanamadım.
Sonraları da, her ilgi gösterene bir şeyler beslemeye başladım. eternal sunshine of the spotless mind haraketlerdi bunlar. bu filmin adını da hiç sevmiyorum. Zaten copy paste yaptım. Yazamakla uğraşamam.

her neyse, bu aralar şarkı atıyorum herkese, iyi geliyor. Bir kız var. İsmini ifşa etmeyeyim, onla şarkı alışverişi yapıyorum genellikle, bir rahatlıyorum bir yük kalkıyor üstümden sormayın gitsin.
çok da tatlı kız, gizemli biraz ama, benim gibi. hem de arka sokakta oturuyormuş. Tabi biz sokakta dolaşan insanlar olmadığımız için, pek denk gelmiyoruz. Zaten tek muhabbetimiz, şarkı, film. o kadar entelektüel durduğuna bakmayın, öyle saatlerce film yorumları yapmıyoruz. öneriler filan.
başka da konu yok, öyle sevgiliymiş, dostlukmuş, siyasetmiş, çemberimiz çok dar. tabi ben ilk adım atan bir insan değilim o yüzden ölene kadar, şarkı ve film önerisiyle geçebilir bu muhabbetler.

bir de kübra var. bak onun adını deşifre ederim. komik kız, onla da çok filmden konuşuruz, kültürlü kız. bak onun sevgilisi yok biliyorum, çok konuştuk.
eğer internet denen şey olmasaydı ve biz tanışıp telefonla konuşmak zorunda kalsaydık, fatura türkiye'nin dış borcu kadar filan olurdu sanırım. he bu arada kontör kullanmadım nedense, faturalı telefon. vay be, bilinç altım zengin.
ne diyordum, kübra iyi kız ya, vakit güzel geçiyor. Bu aralar pek konuşamıyoruz, ben pek bir şey yapmadığım için anlatacak bir şeylerim de yok.

'Keşke Tarantino'nun benim yaşlarımda kızı olsa. gerçi bakmazdı ama, olsaydı iyi olurdu.'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder